دیروز تولدش بود...

 

هوووورااا.. تولدت مباراااااااااااارک 

 

منم چون یادم نبود ۵۰ تا مهمون دعوت کردم ...

 

خواستم دیروز برات یه آپه خیلی شیک بکنم..که اینقدر خسته

بودم  که غشیدم... حالا امروز که خوابم نمیاد...حرفمم نمیاد... آخه

همرو به خودت گفتم...

 

فقط میگم خوب شد به دنیا اومدی !!!

ایشاا... ۱۲۰ ساله شی مادر....

 

پاک یادم رفته بود یه قل دیگه هم داری .... تولدشو تبریک هم

نگفتم

 

دیگه اینکه

 

ن.............................!

ت...........................!!

د.........................!!!

خ....!!!!

 

مناسب سنتون نبود ...

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اودوووووووووو یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 12:15 ب.ظ

اوووووووو ای نامزد بی احساس :پی
نه با احساس :دی

اودووووووووو یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 12:19 ب.ظ

میشه نطرات تاییدی نباشن ؟؟؟ می خوام کله شو بکنم وقتی نمی ذاره دیگه بکامنتم :پی
پس همه رو تو همین میگم تخخخخسیر خودته !!!!
هااااا تولدش و شون مبارک !
من به خواهر شوهر جان تبریک گفتم به برادر شوهر نه !
دیشب جاتون خالی بود سینما خوش اومد از فیلمش :)
بذار حدس بزنم اون تو چی نوشتی :دی دی دی
نامزد عززززززززززیزم
تولدت مبارککککککک
دووووووووست دارم
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی =))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد