خوشمان آمد و خوشمان گذشت !!!

 

دمتان گرم !!!

 

به این میگن مهمونی!!!

 

بعد از صد سال با دوست جون رفتم رفاه  کوفتم نداشت!! 

 

ولی خدایی میتونیم به عنوانه برگزار کننده مهمونی ها استخدام

 

شیم!! در عرض ۲ ساعت هم کارای خودمونو کردیم هم خرید کردیم

 

هم برای صاحب خونه چیپس و پنیر درست کردیم!!!

 

 

 

--« نمیشه اینقدر خودتو برای همه نکشی؟؟؟هیچکس برات تره

 

هم خورد نمیکنه»!!!

 

--«نه میشه!!»

 

نمیتونم دیگه !!! دلم میخواد دوستیمو اینجوری نشون بدم !!!

 

          ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

آبجی مدتها بود اینقدر نخندیده بودم  !!!

 

مگه نه؟؟؟!!! دلم درد گرفته از بس خندیدم !!!

 

 

 

  

           

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 09:39 ب.ظ

شک داری؟

نه!
سلام
شک نکن !من فقط اسمم عاریتیه ! حرفه‌امو که نمی تونم انکار کنم.
اگه سوالی دراین مورد داشتی ،خوشحال می‌شم جواب بدم.
من این تخصص رو ۲ سال پیش تموم کردم و الان مشغول کارم.
سالم و پر نشاط باشی...
ممنون که سر زدی . سعی می‌کنم از این به بعد خبر بدم.

اودوووو سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 07:46 ب.ظ

من اینجا نظر نداده بودم ؟؟؟
رفاه ؟ نه در واقع کوفتم نداره برای گردش خوبه :پی
تره ؟ چرا خورد نمی کنن ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد